Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Полное описание

Библиографические подробности
Главный автор: Champniss, Guy (yazar)
Другие авторы: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Формат:
Язык:Turkish
English
Опубликовано: İstanbul : Optimist, 2012
Серии:Optimist Yayınları ; 309
Предметы:

Dalaman MYO.

Подробно о фондах из Dalaman MYO.
Шифр: HF5415.1255 .C4313 2012
Копировать k.1 Ödünç verilmez