Champniss, G., Göktem, L., & Rodés Vilà, F. (2012). Değerli marka: Sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor. İstanbul: Optimist.
استشهاد بنمط شيكاغوChampniss, Guy, Levent Göktem, and Fernando Rodés Vilà. Değerli Marka: Sosyal Anlamda Değerli Markalar Sürdürülebilir Bir Geleceğin Ve Başarının Anahtarını Elinde Nasıl Tutuyor. İstanbul: Optimist, 2012.
MLA استشهادChampniss, Guy, Levent Göktem, and Fernando Rodés Vilà. Değerli Marka: Sosyal Anlamda Değerli Markalar Sürdürülebilir Bir Geleceğin Ve Başarının Anahtarını Elinde Nasıl Tutuyor. İstanbul: Optimist, 2012.
تحذير: قد لا تكون هذه الاستشهادات دائما دقيقة بنسبة 100%.