Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Champniss, Guy (yazar)
Diğer Yazarlar: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Optimist, 2012
Seri Bilgileri:Optimist Yayınları ; 309
Konular:
LEADER 02517nam a2200337 i 4500
008 170321s2012 tu a b 000 0 tur d
020 |a 9786054538614 
035 |a (OCoLC) 
040 |a TRMEMSKU  |b tur  |c TRMEMSKU  |e rda 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.1255  |b .C4313 2012 
100 1 |a Champniss, Guy  |9 272027  |e yazar 
245 1 0 |a Değerli marka :  |b sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /  |c Guy Champniss, Fernando Rodés Vilà ; çeviren Levent Göktem 
246 1 2 |a Brand valued 
264 1 |a İstanbul :  |b Optimist,  |c 2012 
300 |a 343 sayfa :  |b resim ;  |c 22 cm. 
336 |2 rdacontent  |a TX 
337 |2 rdamedia  |a UMD 
338 |2 rdacarrier  |a VLM 
490 0 |a Optimist Yayınları ; 309 
500 |a Özgün adı: Brand valued 
504 |a Bibliyografya (sayfa 331-341) 
520 |a Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka, sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor. - Zengin, coşkulu ve dengeli bir sosyal sermaye oluşturmanın yolları - Daha geniş kitlelere marka mesajını iletme yöntemleri - Tüketici davranışlarının daha sürdürülebilir kalıplarını geliştirmek için sürdürülemez uygulamalardan kurtulma önerileri - Markaların sosyla sermayenin nasıl lokomotifi olabileceğine dair fikirler. - Yenilikçi ve kalıcı çözümlerle maliyetleri azaltan yeni bir marka stratejisinin geliştirilmesi içi tavsiyeler - Top 10 listesindeki markaların incelenmesi - Ve yeni ürünlere tüketicilerin duyduğu güvene dair dokuz farklı pazarda 150'yi aşkın marka arasında Havaş Grubu tarafından yürütülen araştırmaya dayanan yayınlanmamış veriler.  
650 0 |9 4252  |a Social responsibility of business 
650 0 |9 889  |a Branding (Marketing) 
700 1 |a Göktem, Levent  |9 52395  |e çeviren 
700 1 |a Rodés Vilà, Fernando  |e yazar  |9 272029 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 70944  |d 70944 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 HF54151255 C4313 02012  |7 1  |8 NFIC  |9 99228  |a MK  |b MK  |c DALMYO  |d 2017-03-21  |e S  |g 32.00  |o HF5415.1255 .C4313 2012  |p 0111907  |r 2017-03-21  |t k.1  |w 2017-03-21  |y KT