Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

وصف كامل

التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Champniss, Guy (yazar)
مؤلفون آخرون: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
التنسيق: كتاب
اللغة:Turkish
English
منشور في: İstanbul : Optimist, 2012
سلاسل:Optimist Yayınları ; 309
الموضوعات:
الوصف
الملخص:Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka, sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor. - Zengin, coşkulu ve dengeli bir sosyal sermaye oluşturmanın yolları - Daha geniş kitlelere marka mesajını iletme yöntemleri - Tüketici davranışlarının daha sürdürülebilir kalıplarını geliştirmek için sürdürülemez uygulamalardan kurtulma önerileri - Markaların sosyla sermayenin nasıl lokomotifi olabileceğine dair fikirler. - Yenilikçi ve kalıcı çözümlerle maliyetleri azaltan yeni bir marka stratejisinin geliştirilmesi içi tavsiyeler - Top 10 listesindeki markaların incelenmesi - Ve yeni ürünlere tüketicilerin duyduğu güvene dair dokuz farklı pazarda 150'yi aşkın marka arasında Havaş Grubu tarafından yürütülen araştırmaya dayanan yayınlanmamış veriler.
وصف المادة:Özgün adı: Brand valued
وصف مادي:343 sayfa : resim ; 22 cm.
بيبلوغرافيا:Bibliyografya (sayfa 331-341)
ردمك:9786054538614