Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Champniss, Guy (yazar)
Other Authors: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Format: Book
Language:Turkish
English
Published: İstanbul : Optimist, 2012
Series:Optimist Yayınları ; 309
Subjects:

Dalaman MYO.

Holdings details from Dalaman MYO.
Call Number: HF5415.1255 .C4313 2012
Copy k.1 Ödünç verilmez