Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Ausführliche Beschreibung

Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Champniss, Guy (yazar)
Weitere Verfasser: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Format: Buch
Sprache:Turkish
English
Veröffentlicht: İstanbul : Optimist, 2012
Schriftenreihe:Optimist Yayınları ; 309
Schlagworte:

Dalaman MYO.

Bestandesangaben von Dalaman MYO.
Signatur: HF5415.1255 .C4313 2012
Exemplar k.1 Ödünç verilmez