Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

وصف كامل

التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Champniss, Guy (yazar)
مؤلفون آخرون: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
التنسيق: كتاب
اللغة:Turkish
English
منشور في: İstanbul : Optimist, 2012
سلاسل:Optimist Yayınları ; 309
الموضوعات:

Dalaman MYO.

تفاصيل المقتنيات من Dalaman MYO.
رقم الطلب: HF5415.1255 .C4313 2012
النسخة k.1 Ödünç verilmez