Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /
Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
مؤلفون آخرون: | , |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish English |
منشور في: |
İstanbul :
Optimist,
2012
|
سلاسل: | Optimist Yayınları ; 309
|
الموضوعات: |
Dalaman MYO.
رقم الطلب: |
HF5415.1255 .C4313 2012 |
---|---|
النسخة k.1 | Ödünç verilmez |