Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Полное описание

Библиографические подробности
Главный автор: Champniss, Guy (yazar)
Другие авторы: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Формат:
Язык:Turkish
English
Опубликовано: İstanbul : Optimist, 2012
Серии:Optimist Yayınları ; 309
Предметы:
Описание
Итог:Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka, sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor. - Zengin, coşkulu ve dengeli bir sosyal sermaye oluşturmanın yolları - Daha geniş kitlelere marka mesajını iletme yöntemleri - Tüketici davranışlarının daha sürdürülebilir kalıplarını geliştirmek için sürdürülemez uygulamalardan kurtulma önerileri - Markaların sosyla sermayenin nasıl lokomotifi olabileceğine dair fikirler. - Yenilikçi ve kalıcı çözümlerle maliyetleri azaltan yeni bir marka stratejisinin geliştirilmesi içi tavsiyeler - Top 10 listesindeki markaların incelenmesi - Ve yeni ürünlere tüketicilerin duyduğu güvene dair dokuz farklı pazarda 150'yi aşkın marka arasında Havaş Grubu tarafından yürütülen araştırmaya dayanan yayınlanmamış veriler.
Примечание:Özgün adı: Brand valued
Объем:343 sayfa : resim ; 22 cm.
Библиография:Bibliyografya (sayfa 331-341)
ISBN:9786054538614