Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Champniss, Guy (yazar)
Other Authors: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Format: Book
Language:Turkish
English
Published: İstanbul : Optimist, 2012
Series:Optimist Yayınları ; 309
Subjects:
Description
Summary:Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşimlerin kalitesini artırmayı ele alan derin içgörülerden oluşan Değerli Marka, sektör veya pazar ayrımı yapmaksızın meselenin kalbine iniyor. - Zengin, coşkulu ve dengeli bir sosyal sermaye oluşturmanın yolları - Daha geniş kitlelere marka mesajını iletme yöntemleri - Tüketici davranışlarının daha sürdürülebilir kalıplarını geliştirmek için sürdürülemez uygulamalardan kurtulma önerileri - Markaların sosyla sermayenin nasıl lokomotifi olabileceğine dair fikirler. - Yenilikçi ve kalıcı çözümlerle maliyetleri azaltan yeni bir marka stratejisinin geliştirilmesi içi tavsiyeler - Top 10 listesindeki markaların incelenmesi - Ve yeni ürünlere tüketicilerin duyduğu güvene dair dokuz farklı pazarda 150'yi aşkın marka arasında Havaş Grubu tarafından yürütülen araştırmaya dayanan yayınlanmamış veriler.
Item Description:Özgün adı: Brand valued
Physical Description:343 sayfa : resim ; 22 cm.
Bibliography:Bibliyografya (sayfa 331-341)
ISBN:9786054538614