Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/
Main Author: | Tekin, Elif |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Turkish |
Published: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
2000.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
by: Gürsel, Oğuz
Published: (1993) -
Öğrenme yetersizliği olan çocuklar/
Published: (1992) -
Zihin engellilere özbakım ve ev içi becerilerinin öğretiminde bir aile eğitimi programının etkililiği.
by: Cavkaytar, Atilla
Published: (1999) -
Okulda güç eğitilebilir çocuklar/
by: Adler, Alfred, 1870-1937
Published: (1998) -
Okulöncesi dönemde gelişimsel yetersizlik gösteren çocuklar için gerekli kaynaştırmaya hazırlık becerilerinin ve bu becerilerden bazılarının etkinlikler içine gömülen eşzamanlı ipucuyla öğretiminin etkilerinin belirlenmesi/
by: Odluyurt, Serhat
Published: (2008)