Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Tekin, Elif
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Eskişehir: Anadolu Üniversitesi, 2000.
Konular:
LEADER 00992cam a22002291 4500
001 32268
008 030322s2000 tu 00000 tur
020 |a 9754929939 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a LC4601  |b TEK 2000 
100 1 |a Tekin, Elif  |9 111281 
245 1 0 |a Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/  |c Elif Tekin. 
260 |a Eskişehir:  |b Anadolu Üniversitesi,  |c 2000. 
300 |a 227 s.;  |c 24 cm. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a ZİHİNSEL ÖZÜRLÜ ÇOCUKLAR-EĞİTİM  |9 138028 
650 4 |a ZİHİNSEL ÖZÜRLÜ ÇOCUKLAR-AİLE İLİŞKİLERİ  |9 167704 
650 4 |a ETKİLİ ÖĞRETİM  |9 167705 
942 |2 lcc 
999 |c 26456  |d 26456 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 LC4601 T E K2000  |7 0  |9 41846  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2001-01-03  |e S  |l 11  |m 1  |o LC4601 TEK 2000  |p 0040012  |r 2021-12-07  |s 2021-11-04  |w 2001-01-03  |y KT