Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/
Yazar: | Tekin, Elif |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
2000.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Zihin engellilere özbakım ve ev içi becerilerinin öğretiminde bir aile eğitimi programının etkililiği.
Yazar:: Cavkaytar, Atilla
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999) -
Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
Yazar:: Gürsel, Oğuz
Baskı/Yayın Bilgisi: (1993) -
Öğrenme yetersizliği olan çocuklar/
Baskı/Yayın Bilgisi: (1992) -
Okulda güç eğitilebilir çocuklar/
Yazar:: Adler, Alfred, 1870-1937
Baskı/Yayın Bilgisi: (1998) -
Okulöncesi dönemde gelişimsel yetersizlik gösteren çocuklar için gerekli kaynaştırmaya hazırlık becerilerinin ve bu becerilerden bazılarının etkinlikler içine gömülen eşzamanlı ipucuyla öğretiminin etkilerinin belirlenmesi/
Yazar:: Odluyurt, Serhat
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008)