Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/
1. Verfasser: | Tekin, Elif |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Turkish |
Veröffentlicht: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
2000.
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
von: Gürsel, Oğuz
Veröffentlicht: (1993) -
Öğrenme yetersizliği olan çocuklar/
Veröffentlicht: (1992) -
Zihin engellilere özbakım ve ev içi becerilerinin öğretiminde bir aile eğitimi programının etkililiği.
von: Cavkaytar, Atilla
Veröffentlicht: (1999) -
Okulda güç eğitilebilir çocuklar/
von: Adler, Alfred, 1870-1937
Veröffentlicht: (1998) -
Okulöncesi dönemde gelişimsel yetersizlik gösteren çocuklar için gerekli kaynaştırmaya hazırlık becerilerinin ve bu becerilerden bazılarının etkinlikler içine gömülen eşzamanlı ipucuyla öğretiminin etkilerinin belirlenmesi/
von: Odluyurt, Serhat
Veröffentlicht: (2008)