Zihinsel özürlü çocuklara kardeşleri aracılığıyla sunulan dört saniye sabit bekleme süreli öğretimin eşzamanlı ipucuyla öğretimin etkilerinin verimliliklerinin karşılaştırılması/
المؤلف الرئيسي: | Tekin, Elif |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
Eskişehir:
Anadolu Üniversitesi,
2000.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Zihinsel engelli çocukların, doğal sayıları, gerçek nesneleri kullanarak eşleme, resimleri işaret ederek gösterme, rakamlargösterildiğinde söyleme becerilerinin gerçekleştirilmesinde, bireyselleştirilmiş öğretim materyalinin basamaklandırılmış yöntemle sunulmasının etkililiği.
بواسطة: Gürsel, Oğuz
منشور في: (1993) -
Öğrenme yetersizliği olan çocuklar/
منشور في: (1992) -
Zihin engellilere özbakım ve ev içi becerilerinin öğretiminde bir aile eğitimi programının etkililiği.
بواسطة: Cavkaytar, Atilla
منشور في: (1999) -
Okulda güç eğitilebilir çocuklar/
بواسطة: Adler, Alfred, 1870-1937
منشور في: (1998) -
Okulöncesi dönemde gelişimsel yetersizlik gösteren çocuklar için gerekli kaynaştırmaya hazırlık becerilerinin ve bu becerilerden bazılarının etkinlikler içine gömülen eşzamanlı ipucuyla öğretiminin etkilerinin belirlenmesi/
بواسطة: Odluyurt, Serhat
منشور في: (2008)