Müşteri tatmini ölçümlerinizi geliştirmenin yolları: Müşteri tatmini ölçüm programları oluşturma,uygulama,inceleme ve raporlama rehberi/
1. Verfasser: | Vavra,Terry G. |
---|---|
Format: | Buch |
Sprache: | Turkish |
Veröffentlicht: |
İstanbul:
KalDer,
1999.
|
Schriftenreihe: | Kalite Derneği
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Müşteri memnuniyeti yönetimi
Veröffentlicht: (2000) -
Improving customer satisfaction, loyalty, and profit : an integrated measurement and management system /
von: Johnson, Michael D.
Veröffentlicht: (2000) -
Business process mapping: Improving customer statisfaction/
von: Jacka, Mike J.
Veröffentlicht: (2002) -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bilgi paylaşımı /
von: Demirel, Yavuz
Veröffentlicht: (2006) -
Şapka çıkarttıran hizmet öyküleri: olağanüstü müşteri hizmetine ilişkin ilham verici öyküler= tales of knock your socks off service/
von: Anderson, Kristin
Veröffentlicht: (1998)