Müşteri tatmini ölçümlerinizi geliştirmenin yolları: Müşteri tatmini ölçüm programları oluşturma,uygulama,inceleme ve raporlama rehberi/
Main Author: | Vavra,Terry G. |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Turkish |
Published: |
İstanbul:
KalDer,
1999.
|
Series: | Kalite Derneği
|
Subjects: |
Similar Items
-
Müşteri memnuniyeti yönetimi
Published: (2000) -
Improving customer satisfaction, loyalty, and profit : an integrated measurement and management system /
by: Johnson, Michael D.
Published: (2000) -
Business process mapping: Improving customer statisfaction/
by: Jacka, Mike J.
Published: (2002) -
Müşteri ilişkileri yönetimi ve bilgi paylaşımı /
by: Demirel, Yavuz
Published: (2006) -
Şapka çıkarttıran hizmet öyküleri: olağanüstü müşteri hizmetine ilişkin ilham verici öyküler= tales of knock your socks off service/
by: Anderson, Kristin
Published: (1998)