Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
Yazar: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
Yazar:: Tokatlıoğlu, İbrahim
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Bölgesel düzeyde hazırlanan WEB sitelerinin turizm talebi üzerine etkisinin araştırılması: Muğla Bölgesinde bir uygulama /
Yazar:: Sarı, Yaşar
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Treoidektomi uygulanmış Rattus Albinus(Beyaz Sıçan)larda Timus'un gösterdiği morfolojik değişiklikler /
Yazar:: Kavaklı, Duygu
Baskı/Yayın Bilgisi: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
Yazar:: Barlas, Murat
Baskı/Yayın Bilgisi: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
Yazar:: Döğerlioğlu, Özgür
Baskı/Yayın Bilgisi: (1995)