Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Karaosmanoğlu, Kübra
Diğer Yazarlar: Önce, Günal (Tez Dnş.)
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İzmir : Dokuz Eylül Üniversitesi , 1995.
Konular:
LEADER 00991nam a22002411 4500
001 18062
008 991108s1995 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
090 0 0 |a TEZ DOK   |b KAR 25648 
100 1 |a Karaosmanoğlu, Kübra  |9 147840 
245 1 0 |a Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi:  |b Genç giyim üzerine bir uygulama/  |c Kübra Karaosmanoğlu. 
260 |a İzmir :  |b Dokuz Eylül Üniversitesi ,  |c 1995. 
300 |a 154 y. ;  |c 30 cm. 
502 |a Tez (Doktora ) - Dokuz Eylül Üniversitesi, 1995. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |9 259777  |a Theses, Academic (Doctoral) 
700 1 |a Önce, Günal  |e Tez Dnş.  |9 259808 
690 |a İşletme Anabilim Dalı.Sosyal Bilimler Enstitüsü  |9 259809 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 14395  |d 14395 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 TEZ D O K KAR 25648  |7 1  |9 23225  |a MK  |b MK  |c MK  |d 1999-06-18  |e B  |g 999999.99  |o TEZ DOK KAR 25648  |p 0025648  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 1999-06-18  |y TZ