Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
Yazar: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Köceğiz Havzası'nın sosyo-ekonomik yapısı ile çevresel sorunları ve Dalko (Dalaman Su Ürünleri Kooperatifi)/
Yazar:: Özdemir, Nedim
Baskı/Yayın Bilgisi: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
Yazar:: Barlas, Murat
Baskı/Yayın Bilgisi: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
Yazar:: Döğerlioğlu, Özgür
Baskı/Yayın Bilgisi: (1995) -
XVIII. yüzyılın ilk yarısında Sinop: İdari taksimat ve ekonomik tarihi /
Yazar:: Güler, İbrahim
Baskı/Yayın Bilgisi: (1992) -
Çorum Gıda Sanayii'nde un ve unlu mamuller için yatırım projelerinin değerlendirilmesi ve Yüksel Un Fabrikası örneği/
Yazar:: Çağlar, İrfan
Baskı/Yayın Bilgisi: (1990)