Karaosmanoğlu, K., & Önce, G. (1995). Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi.
Chicago Stili AlıntıKaraosmanoğlu, Kübra, and Günal Önce. Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Marka Etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç Giyim üzerine Bir Uygulama. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi, 1995.
MLA AlıntıKaraosmanoğlu, Kübra, and Günal Önce. Tüketici Satın Alma Karar Sürecinde Marka Etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç Giyim üzerine Bir Uygulama. İzmir: Dokuz Eylül Üniversitesi, 1995.
Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..