Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
Главный автор: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
Другие авторы: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
Формат: | Tez |
Язык: | Turkish |
Опубликовано: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
по: Tokatlıoğlu, İbrahim
Опубликовано: (2003) -
Bölgesel düzeyde hazırlanan WEB sitelerinin turizm talebi üzerine etkisinin araştırılması: Muğla Bölgesinde bir uygulama /
по: Sarı, Yaşar
Опубликовано: (2003) -
Treoidektomi uygulanmış Rattus Albinus(Beyaz Sıçan)larda Timus'un gösterdiği morfolojik değişiklikler /
по: Kavaklı, Duygu
Опубликовано: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
по: Barlas, Murat
Опубликовано: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
по: Döğerlioğlu, Özgür
Опубликовано: (1995)