Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
Main Author: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
Other Authors: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
Format: | Thesis |
Language: | Turkish |
Published: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
Subjects: |
Similar Items
-
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
by: Tokatlıoğlu, İbrahim
Published: (2003) -
Bölgesel düzeyde hazırlanan WEB sitelerinin turizm talebi üzerine etkisinin araştırılması: Muğla Bölgesinde bir uygulama /
by: Sarı, Yaşar
Published: (2003) -
Treoidektomi uygulanmış Rattus Albinus(Beyaz Sıçan)larda Timus'un gösterdiği morfolojik değişiklikler /
by: Kavaklı, Duygu
Published: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
by: Barlas, Murat
Published: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
by: Döğerlioğlu, Özgür
Published: (1995)