Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
1. Verfasser: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
Weitere Verfasser: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
Format: | Abschlussarbeit |
Sprache: | Turkish |
Veröffentlicht: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
von: Tokatlıoğlu, İbrahim
Veröffentlicht: (2003) -
Bölgesel düzeyde hazırlanan WEB sitelerinin turizm talebi üzerine etkisinin araştırılması: Muğla Bölgesinde bir uygulama /
von: Sarı, Yaşar
Veröffentlicht: (2003) -
Treoidektomi uygulanmış Rattus Albinus(Beyaz Sıçan)larda Timus'un gösterdiği morfolojik değişiklikler /
von: Kavaklı, Duygu
Veröffentlicht: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
von: Barlas, Murat
Veröffentlicht: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
von: Döğerlioğlu, Özgür
Veröffentlicht: (1995)