Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
المؤلف الرئيسي: | Karaosmanoğlu, Kübra |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Önce, Günal (Tez Dnş.) |
التنسيق: | أطروحة |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
İzmir :
Dokuz Eylül Üniversitesi ,
1995.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Bankacılık sektörünün regülasyonu-deregülasyonu ve sektör üzerindeki verimlilik, karlılık ve refah etkileri /
بواسطة: Tokatlıoğlu, İbrahim
منشور في: (2003) -
Bölgesel düzeyde hazırlanan WEB sitelerinin turizm talebi üzerine etkisinin araştırılması: Muğla Bölgesinde bir uygulama /
بواسطة: Sarı, Yaşar
منشور في: (2003) -
Treoidektomi uygulanmış Rattus Albinus(Beyaz Sıçan)larda Timus'un gösterdiği morfolojik değişiklikler /
بواسطة: Kavaklı, Duygu
منشور في: (1998) -
Limnologische untersuchungen an der fulda unter besonderer berücksichtigung der fischparasiten ihrer wirtsspektren and der wassergüte /
بواسطة: Barlas, Murat
منشور في: (1988) -
Endüstri işletmelerinde kurum kültürünün hareketli pazarlarda kalite kültürüne dönüşümü /
بواسطة: Döğerlioğlu, Özgür
منشور في: (1995)