Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu : bilim-teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri /

Bu kitap; öğretmen, eğitmen, öğretmen adayı ve akademisyenler dahil tüm eğitimcilere ve ayrıca bilim merkezi sorumluları ile politika yapıcılarına ülkemizde gün geçtikçe sayıları artmakta olan bilim merkezlerinin sahip olduğu potansiyelin hem okullarda hem de her yaştan vatandaşımız için okul dışınd...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Köseoğlu, Fitnat, 1950- (editör), Kanlı, Uygar editör
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Ankara : Nobel Akademik Yayıncılık, 2019.
Edisyon:1. basım.
Seri Bilgileri:Yayın no ; Eğitim ; 2388. No. 480.
Konular:
LEADER 02469nam a2200337 i 4500
003 TRMEMSKU
005 20240320143408.0
008 240219s2019 tu aa b 000 0 tur d
020 |a 9786057846990 
035 |a TR7VH 
040 |b tur  |e rda  |c TR7VH  |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 4 |a Q105.A2  |b O48 2019 
245 0 0 |a Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu :  |b bilim-teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri /  |c editör Fitnat Köseoğlu; editör yardımcısı Uygar Kanlı. 
250 |a 1. basım.  
264 1 |a Ankara :  |b Nobel Akademik Yayıncılık,  |c 2019. 
300 |a XXIV, 816 sayfa  |b resim ;  |c 24 cm. 
336 |a TX  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a UMD  |2 rdamedia 
338 |a VLM  |2 rdacarrier 
490 0 |a Yayın no ;   |v 2388.  |a Eğitim ;   |v No. 480. 
504 |a Bibliyografyaları var. 
520 |a Bu kitap; öğretmen, eğitmen, öğretmen adayı ve akademisyenler dahil tüm eğitimcilere ve ayrıca bilim merkezi sorumluları ile politika yapıcılarına ülkemizde gün geçtikçe sayıları artmakta olan bilim merkezlerinin sahip olduğu potansiyelin hem okullarda hem de her yaştan vatandaşımız için okul dışında, bilim merkezlerinde daha etkili bir şekilde nasıl değerlendirilebileceğine ilişkin konuları farklı bakış açılarıyla sunmak amacıyla yazılmıştır. Fizik, kimya, biyoloji, matematik, astronomi, mühendislik ve sanat gibi farklı alanlarda uzmanlaşmış akademisyenlerden, bilim merkezi yönetici ve eğitmenlerinden ve ayrıca bilim merkezlerindeki öğrenme konusunu önemseyen öğretmenlerden oluşan 57 değerli yazar tarafından kaleme alınan bu kitap, 38 bölümden oluşmaktadır. Okullarda ve bilim merkezlerinde farklı konu ve kavramların öğretilmesine yönelik yeni yaklaşımların tartışılarak örnek uygulamaların sunulduğu bu kitabın, ülkemizde okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğunda yeni ufuklar açmasını, bilim ve teknolojinin toplumumuzda yayılmasına katkı sağlamasını umuyor ve iyi okumalar diliyoruz. 
650 0 |a Science museums  |9 281924 
650 0 |a Science museums  |x Educational aspects  |9 281925 
700 1 |a Köseoğlu, Fitnat,  |d 1950-  |9 48777  |e editör 
700 1 |a Kanlı, Uygar  |9 281926  |d editör 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 81883  |d 81883 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 Q0105 A2 O48 02019  |7 0  |8 NFIC  |9 113569  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2024-02-19  |e B  |i 255.07.02.01.06-  |o Q105.A2 O48 2019  |p 0122309  |r 2024-02-19  |t k.1  |w 2024-02-19  |y KT