Okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğu : bilim-teknoloji merkezleri ve bilim müzeleri /

Bu kitap; öğretmen, eğitmen, öğretmen adayı ve akademisyenler dahil tüm eğitimcilere ve ayrıca bilim merkezi sorumluları ile politika yapıcılarına ülkemizde gün geçtikçe sayıları artmakta olan bilim merkezlerinin sahip olduğu potansiyelin hem okullarda hem de her yaştan vatandaşımız için okul dışınd...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Köseoğlu, Fitnat, 1950- (editör), Kanlı, Uygar editör
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Ankara : Nobel Akademik Yayıncılık, 2019.
Edisyon:1. basım.
Seri Bilgileri:Yayın no ; Eğitim ; 2388. No. 480.
Konular:
Diğer Bilgiler
Özet:Bu kitap; öğretmen, eğitmen, öğretmen adayı ve akademisyenler dahil tüm eğitimcilere ve ayrıca bilim merkezi sorumluları ile politika yapıcılarına ülkemizde gün geçtikçe sayıları artmakta olan bilim merkezlerinin sahip olduğu potansiyelin hem okullarda hem de her yaştan vatandaşımız için okul dışında, bilim merkezlerinde daha etkili bir şekilde nasıl değerlendirilebileceğine ilişkin konuları farklı bakış açılarıyla sunmak amacıyla yazılmıştır. Fizik, kimya, biyoloji, matematik, astronomi, mühendislik ve sanat gibi farklı alanlarda uzmanlaşmış akademisyenlerden, bilim merkezi yönetici ve eğitmenlerinden ve ayrıca bilim merkezlerindeki öğrenme konusunu önemseyen öğretmenlerden oluşan 57 değerli yazar tarafından kaleme alınan bu kitap, 38 bölümden oluşmaktadır. Okullarda ve bilim merkezlerinde farklı konu ve kavramların öğretilmesine yönelik yeni yaklaşımların tartışılarak örnek uygulamaların sunulduğu bu kitabın, ülkemizde okul duvarlarının ötesine öğrenme yolculuğunda yeni ufuklar açmasını, bilim ve teknolojinin toplumumuzda yayılmasına katkı sağlamasını umuyor ve iyi okumalar diliyoruz.
Fiziksel Özellikler:XXIV, 816 sayfa resim ; 24 cm.
Bibliyografya:Bibliyografyaları var.
ISBN:9786057846990