Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /
Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...
Yazar: | Champniss, Guy (yazar) |
---|---|
Diğer Yazarlar: | Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar) |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Turkish English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İstanbul :
Optimist,
2012
|
Seri Bilgileri: | Optimist Yayınları ; 309
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
İmza hikâyeler yaratmak : ilham veren ve ikna eden iletişim nasıl kurulur? /
Yazar:: Aaker, David A., 1938-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2020) -
Markalaşma ve reklam /
Yazar:: Çayıroğul, Aslı
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Marka kahramanları : stratejik pazarlama ve marka yönetimi /
Yazar:: Karadağ, Harun Emre,
Baskı/Yayın Bilgisi: (2015) -
Işık hızıyla markalama : sürat çağında marka yaratma stratejileri /
Yazar:: Winkler, Agnieszka M.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2004) -
Bu topraklardan dünya markası çıkar mı? : marka olmanın abc'si /
Yazar:: Borça, Güven
Baskı/Yayın Bilgisi: (2002)