Değerli marka : sosyal anlamda değerli markalar sürdürülebilir bir geleceğin ve başarının anahtarını elinde nasıl tutuyor /

Bugün başarılı marka yöneticileri tüketicilerin güvenini kazanmanını asıl nokta olduunu biliyorlar. Peki, bunu başarmanın yolu nereden geçiyor? Sağlam ve güçlü bir marka değerinin ön koşulu nedir? Bir marka en iyi şekilde nasıl meydana getirilip yaşatılabilir? Müşteri ve marka arasındaki etkileşim...

Ful tanımlama

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Champniss, Guy (yazar)
Diğer Yazarlar: Göktem, Levent (çeviren), Rodés Vilà, Fernando (yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Optimist, 2012
Seri Bilgileri:Optimist Yayınları ; 309
Konular:

Dalaman MYO.

Detaylı Erişim Bilgileri Dalaman MYO.
Yer Numarası: HF5415.1255 .C4313 2012
Kopya Bilgisi k.1 Ödünç verilmez