Müşteri sadakatini artırmak /

Detaylı Bibliyografya
Müşterek Yazar: Harvard Business Review.
Diğer Yazarlar: İnan, Melis
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası, 2012.
Seri Bilgileri:MESS ; yayın no. 642. Harvard Business Review dergisinden seçmeler dizisi.
Konular:
İçindekiler:
  • Müşterilerinizi memnun etmeye çalışmayı bırakın / Matthew Dixon, Karen Freeman & Nicholas Toman
  • Şirketler ve onlardan nefret eden müşteriler / Gail McGovern & Youngme Moon
  • Büyütmeniz gereken tek rakam / Frederick F. Reichheld
  • Hizmet-Kar zincirini çalıştırmak / James L. Heskett ... [ve diğerleri]
  • Müşteri sadakatinin kötü yönetilmesi / Werner Reinartz & V. Kumar
  • Müşteri ilişkileri yönetiminin doğrusu / Darrell K. Rigby & Dianne Ledingham
  • Veri madenindeki elmaslar / Gary Loveman
  • Şirketinizin kusursuz hizmet vermesini mi istiyorsunuz? / Richard B. Chase & Sriram Dasu
  • En iyi yüzler öne / Jeffrey F. Rayport & Bernard J. Jaworski.