Müşteri sadakatini artırmak /
Müşterek Yazar: | |
---|---|
Diğer Yazarlar: | |
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Turkish English |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
İstanbul :
Türkiye Metal Sanayicileri Sendikası,
2012.
|
Seri Bilgileri: | MESS ; yayın no. 642. Harvard Business Review dergisinden seçmeler dizisi.
|
Konular: |
İçindekiler:
- Müşterilerinizi memnun etmeye çalışmayı bırakın / Matthew Dixon, Karen Freeman & Nicholas Toman
- Şirketler ve onlardan nefret eden müşteriler / Gail McGovern & Youngme Moon
- Büyütmeniz gereken tek rakam / Frederick F. Reichheld
- Hizmet-Kar zincirini çalıştırmak / James L. Heskett ... [ve diğerleri]
- Müşteri sadakatinin kötü yönetilmesi / Werner Reinartz & V. Kumar
- Müşteri ilişkileri yönetiminin doğrusu / Darrell K. Rigby & Dianne Ledingham
- Veri madenindeki elmaslar / Gary Loveman
- Şirketinizin kusursuz hizmet vermesini mi istiyorsunuz? / Richard B. Chase & Sriram Dasu
- En iyi yüzler öne / Jeffrey F. Rayport & Bernard J. Jaworski.