İlköğretim fen ve teknoloji dersinde, çoklu zeka kuramına dayalı eğitimin, öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve sınıf içi etkinliklere katılım algısına etkisi /
المؤلف الرئيسي: | Atik, Selçuk |
---|---|
مؤلف مشترك: | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı |
مؤلفون آخرون: | Baykara-Pehlivan, Kevser. |
التنسيق: | أطروحة |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2010.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi /
بواسطة: Deveci, Handan
منشور في: (2003) -
Çoklu zeka kuramına göre oyunla eğitim /
بواسطة: Onay, Caner
منشور في: (2006) -
İlköğretim fen bilgisi dersinde çoklu zeka kuramına göre öğretimin öğrenci başarısına etkisi/
بواسطة: Tunç, Elif Özgür
منشور في: (2005) -
Fen öğretiminde bilimsel süreç becerilerine dayalı öğrenme yaklaşımının öğrencilerin bilime karşı tutumlarına etkisi /
بواسطة: Duran, Meltem
منشور في: (2008) -
Çoklu zeka uygulamaları/
بواسطة: Selçuk, Ziya, 1961-
منشور في: (2004)