İlköğretim fen ve teknoloji dersinde, çoklu zeka kuramına dayalı eğitimin, öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve sınıf içi etkinliklere katılım algısına etkisi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Atik, Selçuk
Müşterek Yazar: Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı
Diğer Yazarlar: Baykara-Pehlivan, Kevser.
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2010.
Konular:
LEADER 01138cam a22002531 4500
001 68854
008 090810s2010 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZYÜK   |b ATİ 101675 
100 1 |a Atik, Selçuk  |9 242236 
245 1 0 |a İlköğretim fen ve teknoloji dersinde, çoklu zeka kuramına dayalı eğitimin, öğrencilerin derse yönelik tutumlarına ve sınıf içi etkinliklere katılım algısına etkisi /  |c Selçuk Atik ; danışman Kevser Baykara Pehlivan. 
260 |a Muğla:  |b Muğla Üniversitesi,  |c 2010. 
300 |a viii, 225 y. ;  |b grf. , res. , tbl. ;  |c 30 cm. +   |e 1 cd. 
504 |a Bibliyografya var. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Sosyal Bilimler Ensitüsü, 2010. 
650 4 |a Tezler, Akademik (Yüksek Lisans)  |9 258339 
700 1 |a Baykara-Pehlivan, Kevser.  |9 222073 
710 2 |a Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı  |t Tez  |9 222592 
910 |a 25507020310000095 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 62968  |d 62968 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 88311  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-08-09  |e S  |o TEZYÜK ATİ 101675  |p 0101675  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2010-08-09  |y TZ