İlköğretim fen ve teknoloji dersi "kuvvet ve hareket" ünitesinin probleme dayalı öğrenme yaklaşımıyla öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerileri, başarıları ve tutumları üzerine etkisi /
Yazar: | Pakyürek Karaöz, Meral |
---|---|
Müşterek Yazar: | İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı |
Diğer Yazarlar: | Özdemir, Oğuz. |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2008.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Beyin temelli öğrenme yaklaşımıyla öğrenme stratejilerinin öğretiminin öğrencilerin okuduğunu anlama becerisi üzerine etkisi /
Yazar:: Hasra, Kader
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007) -
Beyin temelli e-öğrenmenin (e-learning) ilköğretim ingilizce dersi 7. sınıf öğrencilerinin akademik başarıları ve derse yönelik tutumları üzerine etkisi /
Yazar:: Samur, Yavuz
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009) -
Süreç /
Yazar:: Mulisch, Harry, 1927-2010
Baskı/Yayın Bilgisi: (2012) -
Öğretmenlerin demokratik tutumları/
Yazar:: Gözütok,F. Dİlek
Baskı/Yayın Bilgisi: (1995) -
Çağdaş psikolojinin olağanüstü başarıları/
Yazar:: Daco, Pierre
Baskı/Yayın Bilgisi: (1989)