APA Alıntı

Pakyürek Karaöz, M., & Özdemir, O. (2008). İlköğretim fen ve teknoloji dersi "kuvvet ve hareket" ünitesinin probleme dayalı öğrenme yaklaşımıyla öğretiminin öğrencilerin bilimsel süreç becerileri, başarıları ve tutumları üzerine etkisi. Muğla: Muğla Üniversitesi.

Chicago Stili Alıntı

Pakyürek Karaöz, Meral, and Oğuz Özdemir. İlköğretim Fen Ve Teknoloji Dersi "kuvvet Ve Hareket" ünitesinin Probleme Dayalı öğrenme Yaklaşımıyla öğretiminin öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri, Başarıları Ve Tutumları üzerine Etkisi. Muğla: Muğla Üniversitesi, 2008.

MLA Alıntı

Pakyürek Karaöz, Meral, and Oğuz Özdemir. İlköğretim Fen Ve Teknoloji Dersi "kuvvet Ve Hareket" ünitesinin Probleme Dayalı öğrenme Yaklaşımıyla öğretiminin öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri, Başarıları Ve Tutumları üzerine Etkisi. Muğla: Muğla Üniversitesi, 2008.

Uyarı: Bu alıntı herzaman %100 doğru olmayabilir..