Fen ve teknoloji öğretiminde, beyin temelli öğrenme yaklaşımının ilköğretim öğrencilerinin başarısına, tutumuna ve hatırda tutma düzeyine etkisi /
Yazar: | Öner, Emel |
---|---|
Müşterek Yazar: | İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı |
Diğer Yazarlar: | Sülün, Yusuf. |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2008.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Fen bilgisi dersinde laboratuar yöntemiyle öğretimin öğrenci başarısına, hatırda tutma düzeyine ve duyuşsal özellikleri üzerine etkisi /
Yazar:: Kozcu, Nevin
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006) -
Özel dershanelerde animasyon kullanımıyla bilgisayar destekli fen öğretiminin öğrenci başarısına, hatırda tutma düzeyine ve duyuşsal özellikleri üzerine etkisi /
Yazar:: Mat-İskender, Bedia
Baskı/Yayın Bilgisi: (2007) -
Hayvan fizyolojisi konularının v-diyagramı ile öğretiminin öğrenci başarısına, hatırda tutma düzeyine ve duyuşsal özelliklerine etkisi : Muğla Üniveristesi örneği /
Yazar:: Evren, Ayşegül
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Beyin temelli öğrenme /
Yazar:: Caine, Renate Nummela -
Fen ve teknoloji laboratuvarının proje tabanlı öğrenme yaklışımı ile desteklenerek öğretiminin öğrenci başarısına, hatırda tutma seviyesine ve duyuşsal özelliklerine etkisinin arttırılması /
Yazar:: Ekiz, Serhat Onur
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008)