Fen ve teknoloji öğretiminde, beyin temelli öğrenme yaklaşımının ilköğretim öğrencilerinin başarısına, tutumuna ve hatırda tutma düzeyine etkisi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Öner, Emel
Müşterek Yazar: İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı
Diğer Yazarlar: Sülün, Yusuf.
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2008.
Konular:
LEADER 01092nam a22002531 4500
001 65074
008 250909s2009 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZYÜK   |b ÖNE 97775 
100 1 |a Öner, Emel  |9 231351 
245 1 0 |a Fen ve teknoloji öğretiminde, beyin temelli öğrenme yaklaşımının ilköğretim öğrencilerinin başarısına, tutumuna ve hatırda tutma düzeyine etkisi /  |c Emel Öner ; danışman Yusuf Sülün. 
260 |a Muğla:   |b Muğla Üniversitesi,   |c 2008. 
300 |a xiii+173 y.;  |b res., tbl., şkl.;  |c 30 m.  |e + 1 cd. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Fen Bilimleri Enstitüsü, 2008. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Tezler, Akademik (Yüksek Lisans)  |9 258339 
700 1 |a Sülün, Yusuf.  |9 199101 
710 2 |a İlköğretim Eğitimi Anabilim Dalı  |t Tez  |9 180372 
910 |a 25507020309000114 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 57451  |d 57451 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 81420  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2009-09-25  |e S  |o TEZYÜK ÖNE 97775  |p 0097775  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2009-09-25  |y TZ