Hizmet sektöründe toplam kalite yönetimi ve bir uygulama /
Yazar: | Demir, Birgül |
---|---|
Müşterek Yazar: | İşletme Ana Bilim Dalı |
Diğer Yazarlar: | Firuzan, Ali Rıza. |
Materyal Türü: | Tez |
Dil: | Turkish |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2001.
|
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Sağlık sektöründe toplam kalite yönetimi ve hasta memnuniyetinin istatistiki göstergelerle karşılaştırılması : Denizli İl merkezi örneği /
Yazar:: Hayta, Hatice
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Toplam kalite yönetimi uygulamaları ve Kocaeli İli Gebze İlçesindeki işletmelerin incelenmesi /
Yazar:: Cavlak, Eray
Baskı/Yayın Bilgisi: (2010) -
Bankacılık sektöründe risk yönetimi : döviz kuru ve faiz oranı riski açısından swap tekniği /
Yazar:: Yılmaz, Şükran
Baskı/Yayın Bilgisi: (1999) -
Gıda sektöründe marka imajının tüketici satın alma davranışı üzerine etkisi ve bir uygulama /
Yazar:: Özer, Akif Can
Baskı/Yayın Bilgisi: (2008) -
Türk bankacılık sektöründe faiz oranı ve kur riskinin yönetimi : kamu bankası ile ilgili bir hipotetik uygulama /Saliha Didin ; danışman Emin Uzun.
Yazar:: Didin, Saliha
Baskı/Yayın Bilgisi: (2009)