Pazarlama ahlakı: Sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Torlak, Ömer
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: Beta Basım Yayım, 2006.
Edisyon:gözd. gçrl. 3. bs.
Seri Bilgileri:Beta yayın no; İşletme-ekonomi dizisi; 1645.
Konular:
LEADER 01096cam a2200265 a 4500
001 54738
008 080211s2006 tu 00100 tur
020 |a 9752955312 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5387  |b TOR 2006 
100 1 |a Torlak, Ömer  |9 169454 
245 1 0 |a Pazarlama ahlakı:  |b Sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi /  |c Ömer Torlak. 
246 3 0 |a Sosyal sorumluluklar e kseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi. 
250 |a gözd. gçrl. 3. bs. 
260 |a İstanbul:  |b Beta Basım Yayım,  |c 2006. 
300 |a x, 360 s.:  |b res., grf., tablo;  |c 23 cm. 
440 0 |a Beta yayın no;  |v 1645.  |p İşletme-ekonomi dizisi;  |n 182.  |9 265083 
504 |a Bibliyografya ve dizin var. 
650 4 |a Pazarlama.  |9 258674 
650 4 |a İşletme ahlakı.  |9 212015 
910 |a 2550702010607074233 
942 |2 lcc 
999 |c 48353  |d 48353 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5387 T O R2006  |7 0  |9 70830  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2008-02-11  |e S  |l 23  |m 6  |o HF5387 TOR 2006  |p 0087933  |r 2022-11-22  |s 2022-10-20  |t 1  |w 2008-02-11  |y KT