Torlak, Ö. (2006). Pazarlama ahlakı: Sosyal sorumluluklar ekseninde pazarlama kararları ve tüketici davranışlarının analizi (gözd. gçrl. 3. bs.). İstanbul: Beta Basım Yayım.
Chicago-стиль цитированияTorlak, Ömer. Pazarlama Ahlakı: Sosyal Sorumluluklar Ekseninde Pazarlama Kararları Ve Tüketici Davranışlarının Analizi. gözd. gçrl. 3. bs. İstanbul: Beta Basım Yayım, 2006.
MLA-цитированиеTorlak, Ömer. Pazarlama Ahlakı: Sosyal Sorumluluklar Ekseninde Pazarlama Kararları Ve Tüketici Davranışlarının Analizi. gözd. gçrl. 3. bs. İstanbul: Beta Basım Yayım, 2006.
Предупреждение: эти цитированмия не могут быть всегда правильны на 100%.