Sorularla müşteri ilişkileri yönetimi= (CRM :Customer relationship management)/

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Demirdağ, Ebru.
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul: İstanbul Ticaret Odassı, 2004.
Seri Bilgileri:İşletme yönetiminde yeni eğilimler dizisi 3.
Konular:
LEADER 01172cam a2200301 a 4500
001 44539
008 160106s2006 tu 00000 tur
020 |a 9755128441 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.5   |b  SOR 2004 
650 0 |9 3788  |a Customer relations 
700 1 |a Demirdağ, Ebru.  |9 192153 
245 1 0 |a Sorularla müşteri ilişkileri yönetimi=   |b (CRM :Customer relationship management)/   |c  haz; Ebru Demirdağ. 
260 |a İstanbul:   |b  İstanbul Ticaret Odassı,   |c  2004. 
300 |a 54 s.;   |c  20 cm. 
490 0 |a İşletme yönetiminde yeni eğilimler dizisi   |v  3. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 0 |a Customer services.  |9 19964 
650 0 |a Consumer satisfaction.  |9 19962 
650 0 |a Business management.  |9 190692 
650 4 |a İş Yönetimi.  |9 261589 
650 4 |a İlgili Pazarlama.  |9 192154 
650 4 |a Müşteri Hizmetleri   |x  Yönetim.  |9 192155 
650 4 |a Tüketici İliŞkileri   |x  Yönetim.  |9 192156 
942 |2 lcc 
999 |c 38824  |d 38824 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF54155 S O R2004  |7 0  |9 58648  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2006-01-16  |e S  |l 27  |m 2  |n 2  |o HF5415.5 SOR 2004  |p 0069821  |r 2019-11-07  |s 2019-11-02  |t 1  |w 2006-01-16  |y KT