Büyüklük herşey değil!: Küçük işletmeler için büyük markalar= It's not about size/
المؤلف الرئيسي: | Dickinson, Paul |
---|---|
مؤلفون آخرون: | Özlük, Nur |
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Turkish |
منشور في: |
Ankara:
Elips,
2003.
|
سلاسل: | Elips Kitap İletişim Kitapları
28. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Marka ve marka stratejileri/
بواسطة: Ar, Aybeniz Akdeniz
منشور في: (2004) -
Marka kültürü : ve markayı yaşatan bir şirket olabilmek =Brand manners : how to create the self-confident organisation to live the brand /
بواسطة: Pringle, Hamish.
منشور في: (2001) -
Rekabetçi başarı : markalaşma nasıl değer katar? /
بواسطة: Davis, John A.
منشور في: (2011) -
Küresel marka : dünya pazarında kalıcı marka değeri yaratma ve geliştirme yöntemleri /
بواسطة: Hollis, Nigel, 1958-
منشور في: (2011) -
İleri düzey marka yönetimi : değişen dünyada markaları yönetmek /
بواسطة: Temporal, Paul
منشور في: (2011)