Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Deveci, Handan
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Eskişehir : Anadolu Üniversitesi, 2003.
Seri Bilgileri:Anadolu Üniversitesi yayınları ; no. 1455. Eğitim Fakültesi yayınları ; no. 87
Konular:
LEADER 01237cam a2200277Ka 4500
001 42403
008 031002s2003 tu af b 000 0 tur d
020 |a 9750601874 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a LB1027.42   |b DEV 2003 
100 1 |a Deveci, Handan  |9 186633 
245 1 0 |a Sosyal bilgiler dersinde probleme dayalı öğrenmenin öğrencilerin derse ilişkin tutumlarına, akademik başarılarına ve hatırlama düzeylerine etkisi /  |c Handan Deveci. 
260 |a Eskişehir :  |b Anadolu Üniversitesi,  |c 2003. 
300 |a viii, 165 s. :  |b res., tbl. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Anadolu Üniversitesi yayınları ; no. 1455. Eğitim Fakültesi yayınları ; no. 87 
504 |a Bibliyografya var. 
650 0 |a Problem-based learning  |z Turkey.  |9 186634 
650 0 |a Social sciences  |x Study and teaching  |z Turkey.  |9 54979 
650 0 |a Students  |x Attitudes.  |9 186635 
650 4 |a Öğrenciler.  |9 186636 
650 4 |a Sosyal Bilimler  |x Öğretme ve Öğrenme  |z Türkiye.  |9 186637 
650 4 |a Problem emelli Eğitim.  |9 186638 
942 |2 lcc 
999 |c 36856  |d 36856 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 LB102742 D E V2003  |7 0  |9 56084  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2005-09-26  |e S  |l 14  |m 2  |o LB1027.42 DEV 2003  |p 0062881  |r 2017-11-06  |s 2017-10-30  |t 1  |w 2005-09-26  |y KT