Tüketici satın alma davranışın etkileyen faktörler ve perakaendeci markası üzerine bir alan araştırması/
1. Verfasser: | Türk, Zehra |
---|---|
Körperschaft: | İşletme anabilim dalı |
Weitere Verfasser: | Emgin, Övgü. |
Format: | Abschlussarbeit |
Sprache: | Turkish |
Veröffentlicht: |
Muğla:
Muğla Üniversitesi,
2004.
|
Schlagworte: |
Ähnliche Einträge
-
Turizm talebini etkileyen faktörler ve bu faktörlerin Güney Ege turizmi açısından incelenmesi/
von: Bahar, Ozan, 1971-
Veröffentlicht: (2000) -
İnsan kaynakları yönetiminde performans değerleme çalışmalarına verdikleri destek ve güveni etkileyen faktörler üzerine bir araştırma/
von: Süngü, Ahmet
Veröffentlicht: (2004) -
Satın alma transları : satış ve pazarlamanın yeni psikolojisi /
von: Vitale, Joe, 1953-
Veröffentlicht: (2009) -
Tüketici satın alma karar sürecinde marka etkinliğinin ölçümlenmesi: Genç giyim üzerine bir uygulama/
von: Karaosmanoğlu, Kübra
Veröffentlicht: (1995) -
Türkiye'de hisse senedi fiyatlarına etki eden faktörler/
von: Coşkunlar, Müge
Veröffentlicht: (1992)