Tüketici satın alma davranışın etkileyen faktörler ve perakaendeci markası üzerine bir alan araştırması/

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Türk, Zehra
Müşterek Yazar: İşletme anabilim dalı
Diğer Yazarlar: Emgin, Övgü.
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2004.
Konular:
LEADER 00996nam a22002411 4500
001 37690
008 041008s2004 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZ YÜK   |b TÜR 62858 
100 1 |a Türk, Zehra  |9 175700 
245 1 0 |a Tüketici satın alma davranışın etkileyen faktörler ve perakaendeci markası üzerine bir alan araştırması/  |c Zehra Türk; danışman Övgü Emgin. 
260 |a Muğla:  |b Muğla Üniversitesi,  |c 2004. 
300 |a 115 y.;  |c 30 cm. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004. 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Tezlre, Akademik (Yüksek Lisans).  |9 175701 
700 1 |a Emgin, Övgü.  |9 168860 
710 2 |9 125415  |a İşletme anabilim dalı  |t Tez.  |v Tez. 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 31486  |d 31486 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 TEZ YÜK TÜR 62858  |7 1  |9 49093  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2004-09-20  |e B  |o TEZ YÜK TÜR 62858  |p 0062858  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2004-09-20  |y TZ