Eğitilmemiş zihin : çocuklar nasıl düşünür ve okulda nasıl bir eğitim olmalı? /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Gardner, Howard, 1943- (yazar)
Diğer Yazarlar: Özenç Kasımoğlu, Merve (çeviren)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Alfa Basım Yayım Dağıtım, 2019.
Edisyon:1. basım.
Seri Bilgileri:Alfa ; 3664. Bilim ; 159
Konular:
LEADER 01601nam a2200397 i 4500
003 TRMEMSKU
005 20220104155912.0
008 220104s2019 tu b 001 0 tur d
020 |a 9786051719948 
020 |a 6051719946 
035 |a (OCoLC) 
040 |a TRMEMSKU  |b tur  |c TR7VH  |e rda 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a LB1062  |b .G37313 2019 
100 1 |9 99541  |a Gardner, Howard,  |d 1943-  |e yazar 
240 1 0 |a Unschooled mind.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Eğitilmemiş zihin :  |b çocuklar nasıl düşünür ve okulda nasıl bir eğitim olmalı? /  |c Howard Gardner ; çeviren Merve Özenç Kasımoğlu. 
246 1 2 |a The unschooled mind : how children think and how schools should teach 
246 3 0 |a Çocuklar nasıl düşünür ve okulda nasıl bir eğitim olmalı? 
250 |a 1. basım. 
264 1 |a İstanbul :  |b Alfa Basım Yayım Dağıtım,  |c 2019. 
300 |a 333 sayfa ;  |c 21 cm. 
336 |2 rdacontent  |a TX 
337 |2 rdamedia  |a UMD 
338 |2 rdacarrier  |a VLM 
490 0 |a Alfa ; 3664. Bilim ; 159 
500 |a Özgün adı: The unschooled mind : how children think and how schools should teach. 
500 |a Dizin var. 
504 |a Bibliyografya (sayfa 308-329) 
650 0 |9 137664  |a Cognitive learning 
650 0 |9 32324  |a Education  |x Aims and objectives 
700 1 |9 172969  |a Özenç Kasımoğlu, Merve  |e çeviren 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 79758  |d 79758 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |6 LB1062 G37313 02019  |7 0  |8 NFIC  |9 110984  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2022-01-04  |e S  |l 2  |m 2  |o LB1062 .G37313 2019  |p 0120503  |r 2023-11-23  |s 2023-10-26  |t k.1  |w 2022-01-04  |y KT  |x 2022-01-04