|
|
|
|
LEADER |
01601nam a2200397 i 4500 |
003 |
TRMEMSKU |
005 |
20220104155912.0 |
008 |
220104s2019 tu b 001 0 tur d |
020 |
|
|
|a 9786051719948
|
020 |
|
|
|a 6051719946
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)
|
040 |
|
|
|a TRMEMSKU
|b tur
|c TR7VH
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a tur
|h eng
|
049 |
|
|
|a TR7VH
|
050 |
0 |
0 |
|a LB1062
|b .G37313 2019
|
100 |
1 |
|
|9 99541
|a Gardner, Howard,
|d 1943-
|e yazar
|
240 |
1 |
0 |
|a Unschooled mind.
|l Türkçe
|
245 |
1 |
0 |
|a Eğitilmemiş zihin :
|b çocuklar nasıl düşünür ve okulda nasıl bir eğitim olmalı? /
|c Howard Gardner ; çeviren Merve Özenç Kasımoğlu.
|
246 |
1 |
2 |
|a The unschooled mind : how children think and how schools should teach
|
246 |
3 |
0 |
|a Çocuklar nasıl düşünür ve okulda nasıl bir eğitim olmalı?
|
250 |
|
|
|a 1. basım.
|
264 |
|
1 |
|a İstanbul :
|b Alfa Basım Yayım Dağıtım,
|c 2019.
|
300 |
|
|
|a 333 sayfa ;
|c 21 cm.
|
336 |
|
|
|2 rdacontent
|a TX
|
337 |
|
|
|2 rdamedia
|a UMD
|
338 |
|
|
|2 rdacarrier
|a VLM
|
490 |
0 |
|
|a Alfa ; 3664. Bilim ; 159
|
500 |
|
|
|a Özgün adı: The unschooled mind : how children think and how schools should teach.
|
500 |
|
|
|a Dizin var.
|
504 |
|
|
|a Bibliyografya (sayfa 308-329)
|
650 |
|
0 |
|9 137664
|a Cognitive learning
|
650 |
|
0 |
|9 32324
|a Education
|x Aims and objectives
|
700 |
1 |
|
|9 172969
|a Özenç Kasımoğlu, Merve
|e çeviren
|
942 |
|
|
|2 lcc
|c KT
|
999 |
|
|
|c 79758
|d 79758
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 lcc
|4 0
|6 LB1062 G37313 02019
|7 0
|8 NFIC
|9 110984
|a MK
|b MK
|c MK
|d 2022-01-04
|e S
|l 2
|m 2
|o LB1062 .G37313 2019
|p 0120503
|r 2023-11-23
|s 2023-10-26
|t k.1
|w 2022-01-04
|y KT
|x 2022-01-04
|