|
|
|
|
LEADER |
01530nam a2200349 i 4500 |
008 |
170407s2014 tu af||| b||| 001 0 tur d |
020 |
|
|
|a 9786051338545
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)
|
040 |
|
|
|a TRMEMSKU
|b tur
|c TRMEMSKU
|e rda
|
041 |
1 |
|
|a tur
|h eng
|
049 |
|
|
|a TR7VH
|
050 |
0 |
0 |
|a LB1028.25.G7
|b S3613 2014
|
100 |
1 |
|
|9 272189
|a Scott, David,
|d 1951-
|e yazar
|
245 |
1 |
0 |
|a Eğitim araştırma ve politikalarının eleştirel değerlendirilmesi /
|c David Scott ; çeviri editörü Ahmet Aypay.
|
246 |
1 |
2 |
|a Reading educational research and policy
|
264 |
|
1 |
|a Ankara :
|b Nobel Akademik Yayıncılık,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a XV, 138 sayfa :
|b şekil, tablo ;
|c 22 cm.
|
336 |
|
|
|2 rdacontent
|a TX
|
337 |
|
|
|2 rdamedia
|a UMD
|
338 |
|
|
|2 rdacarrier
|a VLM
|
490 |
0 |
|
|a Nobel Akademik Yayıncılık ; yayın no: 953. Eğitim ; no: 205. Öğretme ve öğrenmede temel sorunlar
|
500 |
|
|
|a Özgün adı: Reading educational research and policy.
|
500 |
|
|
|a "1. basımdan çeviri."-- içk. ark.
|
500 |
|
|
|a Dizin var.
|
504 |
|
|
|a Bibliyografya: (sayfa [130]-134)
|
650 |
|
0 |
|9 235389
|a Education
|x Research
|z Great Britain
|
650 |
|
0 |
|9 272186
|a Education and state
|z Great Britain
|
650 |
|
0 |
|9 272185
|a Teachers
|x Training of
|z Great Britain
|
700 |
1 |
|
|9 245863
|a Aypay, Ahmet
|e çeviri editörü
|
942 |
|
|
|2 lcc
|c KT
|
999 |
|
|
|c 71093
|d 71093
|
952 |
|
|
|0 0
|1 0
|2 lcc
|4 0
|6 LB102825 G7 S3613 02014
|7 0
|8 NFIC
|9 99455
|a MK
|b MK
|c MK
|d 2017-04-07
|e S
|l 1
|m 4
|o LB1028.25.G7 S3613 2014
|p 0111966
|r 2023-06-01
|s 2022-09-27
|t k.1
|w 2017-04-07
|y KT
|x 2017-04-07
|