İnternet ve sosyal medya araştırmaları el kitabı : pazar araştırmaları için araçlar ve teknikler /

Библиографические подробности
Главный автор: Poynter, Ray
Другие авторы: Şensoy, Ümit
Формат:
Язык:Turkish
English
Опубликовано: İstanbul : Optimist, 2012.
Предметы:
LEADER 01459nam a22003491 4500
001 74332
003 TRMEMSKU
005 20240506135302.0
008 140123s2012 tu 00000 tur
020 |a 9786054538133 
040 |a TRMEMSKU 
041 1 |a tur  |h eng 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5415.2   |b .P6913 2012 
100 1 |9 76820  |a Poynter, Ray 
240 1 0 |a Handbook of online and social media research.  |l Türkçe 
245 1 0 |a İnternet ve sosyal medya araştırmaları el kitabı :  |b pazar araştırmaları için araçlar ve teknikler /  |c Ray Poynter ; çeviren Ümit Şensoy. 
246 1 2 |a The handbook of online and social media research : tools and techniques for market researchers 
246 3 0 |a Pazar araştırmaları için araçlar ve teknikler 
260 |a İstanbul :  |b Optimist,  |c 2012. 
300 |a 552 s. ;  |c 26 cm. 
500 |a Özgün adı: The handbook of online and social media research : tools and techniques for market researchers. 
650 0 |a Marketing research.  |9 8488 
650 0 |a Internet searching.  |9 2640 
650 4 |a Pazarlama araştırması.  |9 148573 
650 4 |a Sosyal medya.  |9 254743 
650 4 |a Internet tarama.  |9 254744 
650 0 |9 13966  |a Social media 
700 1 |9 39705  |a Şensoy, Ümit 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 67901  |d 67901 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF54152 P6913 02012  |7 0  |9 95168  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2014-01-23  |e S  |l 17  |m 6  |o HF5415.2 .P6913 2012  |p 0107375  |r 2023-12-29  |s 2023-10-24  |t k.1  |w 2014-01-23  |y KT