Marka girişimi : kurumsal markalaşma ile şirket stratejisini, kültürünü ve kimliğini uyumlu hale getirme yöntemleri /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Hatch, Mary Jo
Diğer Yazarlar: Schultz, Majken, 1958-, Olins, Wally, 1930-2014., Fidan, Bülent., Arı, Deniz
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
English
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : İstanbul Ticaret Odası, 2011.
Edisyon:1. bs.
Seri Bilgileri:İstanbul Ticaret Odası ; yayın no. 4.
Konular:
Diğer Bilgiler
Diğer Bilgileri:Özgün adı: Taking brand initiative : how companies can align strategy, culture, and identity through corporate branding.
Fiziksel Özellikler:245 s. : res., şkl., tbl. ; 24 cm.
Bibliyografya:Bibliyografya: s. 237-245.
ISBN:9786055467074