Medya profesyonellerinin ve medyanın aile algısı /

Detaylı Bibliyografya
Diğer Yazarlar: Şentürk, Murat., Kalaycı, Ahmet Rasim
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Ankara : Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü, 2010.
Edisyon:2. bs.
Seri Bilgileri:Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü yayınları ; genel yayın no. 134. Bilim serisi.
Konular:
LEADER 01344nam a22003011 4500
001 73861
008 130308s2010 tu df 00000 tur
020 |a 9789751942609 
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a P94.5.F342   |b T9 2010 
245 0 0 |a Medya profesyonellerinin ve medyanın aile algısı /  |c proje yürütücüsü Murat Şentürk ; yayına hazırlayan Ahmet Rasim Kalaycı. 
250 |a 2. bs. 
260 |a Ankara :  |b Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü,  |c 2010. 
300 |a VII, 520 s. :  |b grf., tbl. ;  |c 24 cm. 
490 0 |a Başbakanlık Aile ve Sosyal Araştırmalar Genel Müdürlüğü yayınları ; genel yayın no. 134. Bilim serisi. 
504 |a Bibliyografya: s. 327-340. 
650 0 |a Mass media and families  |z Turkey.  |9 251586 
650 0 |a Mass media  |x Social aspects  |z Turkey.  |9 54911 
650 4 |a Kitle iletişim araçları ve aile  |z Türkiye.  |9 251587 
650 4 |a Kitle iletişim araçları  |x Sosyal yönler  |z Türkiye.  |9 251588 
700 1 |a Şentürk, Murat.  |9 119048 
700 1 |9 17845  |a Kalaycı, Ahmet Rasim 
910 |a 2550702010612000491 
942 |2 lcc 
999 |c 67153  |d 67153 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 P00945 F342 T9 02010  |7 0  |9 94034  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2013-03-08  |e B  |g 6.00  |l 5  |o P94.5.F342 T9 2010  |p 0106591  |r 2021-12-20  |s 2021-11-29  |t k.1  |w 2013-03-08  |y KT