Wal-Mart etkisi : dünyanın en güçlü şirketi nasıl çalışıyor, Amerikan ekonomisini nasıl dönüşüme uğratıyor /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Fishman, Charles, 1961-
Diğer Yazarlar: Topaloğlu, Servet, Şensoy, Ümit
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: İstanbul : Martı Yayıncılık, 2008.
Edisyon:2. bs.
Konular:
LEADER 01801cam a2200361 a 4500
001 71719
003 TRMEMSKU
005 20240506135302.0
008 111117s2008 tu 00000 tur
020 |a 9789758461714 
040 |a TRMEMSKU 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HF5429.215.U6   |b F573 2008 
100 1 |9 75318  |a Fishman, Charles,  |d 1961- 
240 1 0 |a Wal-Mart effect.  |l Türkçe 
245 1 0 |a Wal-Mart etkisi :  |b dünyanın en güçlü şirketi nasıl çalışıyor, Amerikan ekonomisini nasıl dönüşüme uğratıyor /  |c Charles Fishman ; çeviren Ümit Şensoy ; Servet Topaloğlu'nun önsözüyle-- 
246 1 2 |a The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works-- and how it's transforming the American economy 
246 3 0 |a Dünyanın en güçlü şirketi nasıl çalışıyor, Amerikan ekonomisini nasıl dönüşüme uğratıyor 
250 |a 2. bs. 
260 |a İstanbul :  |b Martı Yayıncılık,  |c 2008. 
300 |a 312 s. ;  |c 21 cm. 
500 |a Özgün adı: The Wal-Mart effect : how the world's most powerful company really works-- and how it's transforming the American economy. 
610 2 0 |9 250732  |a Wal-Mart (Firm) 
610 2 0 |a Wal-Mart (Firma)  |9 250733 
650 0 |a Discount houses (Retail trade)  |z United States  |x Management.  |9 250734 
650 4 |a İndirim yapan mağazalar (Perakende ticaret)  |z ABD  |x Yönetim.  |9 250735 
700 1 |9 250736  |a Topaloğlu, Servet 
740 0 |a Dünya'nın en büyük şirketinin öyküsü. 
740 0 |a Dünya ekonomisinde perakendenin gücü. 
700 1 |9 39705  |a Şensoy, Ümit 
942 |2 lcc  |c KT 
999 |c 65755  |d 65755 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HF5429215 U6 F573 02008  |7 0  |9 91988  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2011-11-17  |e B  |g 5.00  |l 18  |m 3  |o HF5429.215.U6 F573 2008  |p 0104566  |r 2024-03-25  |s 2024-03-14  |t k.1  |w 2011-11-17  |y KT