Siyasal pazarlamada konumlandırma : siyasi parti liderlerinin genç seçmenlerce algılanması /

Detaylı Bibliyografya
Yazar: Kaya, Funda
Müşterek Yazar: İşletme anabilim dalı
Diğer Yazarlar: Fırat, Aytekin.
Materyal Türü: Tez
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Muğla: Muğla Üniversitesi, 2009.
Konular:
LEADER 01020cam a2200253 a 4500
001 68848
008 060810s2009 tu mb 00000 tur
040 |a TRMEMSKU 
041 0 |a tur 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a TEZYÜK   |b KAY 101667 
100 1 |a Kaya, Funda  |9 242091 
245 1 0 |a Siyasal pazarlamada konumlandırma :  |b siyasi parti liderlerinin genç seçmenlerce algılanması /  |c Funda Kaya ; danışman Aytekin Fırat. 
260 |a Muğla:  |b Muğla Üniversitesi,  |c 2009. 
300 |a vii, 100 y. ;  |b şek. ,tbl. ;  |c 30 cm.+   |e 1 cd. 
504 |a Bibliyografya var. 
502 |a Tez (Yüksek Lisans) - Muğla Üniversitesi.  |b Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009. 
650 4 |a Tezler, Akademik (Yüksek Lisans)  |9 258339 
700 1 |a Fırat, Aytekin.  |9 148379 
710 2 |9 125415  |a İşletme anabilim dalı  |t Tez.  |v Tez. 
910 |a 25507020310000087 
942 |2 lcc  |c TZ 
999 |c 62966  |d 62966 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |7 1  |9 88309  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-08-06  |e S  |o TEZYÜK KAY 101667  |p 0101667  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2010-08-06  |y TZ