Kamuoyunun aydınlatılmasında yatırımcı ilişkileri /

Detaylı Bibliyografya
Materyal Türü: Kitap
Dil:Turkish
Baskı/Yayın Bilgisi: Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2009.
Seri Bilgileri:Anadolu Üniversitesi Yayınları İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yayınları 1995
Konular:
LEADER 01379nam a2200373Ia 4500
001 68219
003 OCoLC
005 20190712190815.0
008 100210s2009 tu 000 0 tur d
020 |a 9750606825 
020 |a 9789750606823 
035 |a (OCoLC)505727192 
037 |a 56778  |b TVG 
040 |a TRMEMSKU 
043 |a a-tu--- 
049 |a TR7VH 
050 0 0 |a HG4525  |b .K36 2009 
245 0 0 |a Kamuoyunun aydınlatılmasında yatırımcı ilişkileri /  |c Ed. Nurhan Aydın; Fatih Bayram...[ve diğerleri]. 
260 |a Eskişehir:  |b Anadolu Üniversitesi Yayınları,  |c 2009. 
300 |a vi, 311 s.;  |c 23 cm. 
440 0 |a Anadolu Üniversitesi Yayınları  |v 1995  |p İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Yayınları  |n 213  |9 268423 
504 |a Bibliyografya var. 
650 4 |a Kamuoyu aydınlatma (Sermaye piyasası)  |z Türkiye.  |9 240693 
650 4 |a Sermaye piyasası  |z Türkiye.  |9 261443 
650 4 |a Şirket imajı.  |9 199256 
650 4 |a Şirketler  |x Yatırımcılar.  |9 240694 
650 0 |a Corporate image.  |9 1374 
650 0 |a Corporations  |x Investors  |9 240695 
650 0 |9 19918  |a Capital market  |z Turkey 
910 |a 2550702010610000444 
994 |a C0  |b TR7VH 
942 |2 lcc 
999 |c 61636  |d 61636 
952 |0 0  |1 0  |2 lcc  |4 0  |5 0  |6 HG4525 K36 02009  |7 0  |9 86592  |a MK  |b MK  |c MK  |d 2010-04-16  |e B  |g 9.00  |l 1  |o HG4525 .K36 2009  |p 0101165  |r 2016-12-10  |t k.1  |w 2010-04-16  |y KT